piątek, 4 listopada 2011

Bardziej docenia się tych, którzy przegrali niż tych, którzy się poddali .

Hyym dawno mnie nie było.. Ale nic ciekawego.. cały czas szkoła, dom, szkoła, dom.. Jedyną rozrywką w ostatnim czasie była dyskoteka nic więcej.. aa no może jeszcze halloween, czyli Paranormal Activity 3, a potem Bobrowniki. Co piątek spotkania na Bierzmowanie o 18.. mhm.. ale na szczęście już wszystko zdałam.. Teraz jeszcze się zastanawiam jak sobie dać na trzecie.. hmm.. Faustyna ? Nie.. Julka by się zdenerwowała..
Coś się wymyśli :)
Nie wiem co jeszcze pisać .. Ktoś mi ostatnio napisał, że jestem przeciętna.. myślę tak jak wszyscy .. że życie jest do bani i wgl..  ee nie prawda.. Każdy ma swoje życie, swoje problemy.. 
Następny tydzień będzie pracowity.. nie no młahahahaa ja i nauką no dobra .. NIE! Ale co ja będę pisać o szkole.. Weekend wreszcie.. będę mogła się wyspać<3 i posiedzieć na lapku w spokoju ..
A tak wgl. to aaaaaaamm i ognisko na wf ;D uwielbiam <3












pa

2 komentarze: