poniedziałek, 14 maja 2012

Chciałabym żeby niektórzy ludzie tęsknili za mną tak bardzo, jak ja tęsknię za nimi.



Troszkę zmieniłam wygląd bloga ale tylko dlatego, że tamten już mi się znudził i w ogóle to mi się nudziło akurat no i tak jakoś wyszło.
Jeszcze wtorek, środa, czwartek i piątek..chyba przeżyję. Byleby przeżyć do wycieczki. Fajnie jest się nie uczyć...w sumie zrobiłam tylko 3 zadania z jakiegoś tam testu z maty..starczy. Nic mi się nie chce.. o a jednak! Chce mi się strasznie spać i jestem zmęczona.. To dopiero pierwszy dzień szkoły, a ja już umieram...mmm wspaniale. Już mam dość niektórych ludzi.. oueh..słabo..po takim krótkim czasie.. Miałam taką wenę..ale sobie poszła... Towar mi się skończył haha.. nie no Wojciech załatwi..ćpun jeden! 
Pójdę się zaraz ogarnąć, spakować, zjeść coś.. i się położę, bo padam na ryj. W dodatku zmienne humorki..no kurde idźcie sobie proszę! Nie wiem czy jest dobrze, czy raczej źle.. nie wiem! Nic nie wiem! Może po prostu oczekuję za wiele..chyba tak.. nigdy nie będzie tak jak było, a ja dalej robię sobie nadzieje. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz