niedziela, 13 maja 2012

Musisz podjąć ryzyko jeśli chcesz znaleźć miłość .


Niedzielo! Trwaj wiecznie, proszę! Jak ja nie lubię żyć od weekendu do weekendu. Cholerny poniedziałku nie nadchodź! Matematyka, chemia, fizyka.. nie chcę! W dodatku wydaje mi się, że będzie z chemii pytać..fuck ale będzie pała.  Jutro będę się tym martwić. Dobrze, że są jeszcze takie osoby które poprawiają mi humor w zaledwie minutę. Ćpanie, zombiaki, ufo, jednorożce.. hahaha frytki? ii tulisie.. kocham takich ludzi <3
Jestem niedoszłą lamą, bo nie umiem wyć..dlatego dostałam kotem.. i lubię wódkę.  Wybaczcie..pisze to pod wpływem silnych środków odurzających. Chyba czas zmienić dilera.
Dziś się śmieję..jutro będę płakać..kocham moje zmienne humorki.. Mam nadzieję tylko na jedno, że to wszystko wypali, że będzie w końcu dobrze..


mówiłam, że jestem kotkiem..
Miau!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz