wtorek, 1 maja 2012

Nie wiem jak to się skończy, ale niczego nie żałuję.



Tak więc, dziś mija kolejny taki sam dzień. Nudny, upalny.. W sumie to chyba nie mam weny. Kurde a chciałam coś tak fajnie napisać. Dobra, kiedy indziej. Napisze tylko tyle, że była dziś burza..w sumie takie byle co.. ale no.. Nie lubię burz, bo się ich boję. Wspominam dwie burze..jak byłam z Patką na bobrach i siedziałyśmy w podstawówce..i drugą jak byliśmy na Rogolu z Dianką, Julcią, Patką, Piotrkiem i siedzieliśmy w sklepie na krajcoku. Tak w ogóle to chyba jutro gdzieś pójdę z dziewczynami, ale jestem pojebana i jeszcze nie wiem co zrobię. Mam dziwne przeczucia po śnie..poczytałam trochę o tym i dziwne to, dziwne. Wkurzyłam się dziś, znowu..tak zajebiście, no cóż ale ja każdego wkurwiam ;]

hahahaa

1 komentarz: