środa, 6 czerwca 2012

Tak sobie kurwa siedzę i patrzę, jak mi nie wychodzi.


Chyba mi juz lepiej.. jesli chodzi o rodzinke..juz mnie tak nie irytuje jak wtedy. Cale czas sie nudze, dzis troche odzylam, bo ladna pogoda. Nie wiem jeszcze czy wracam jutro, czy moze w sobote. Bo jutro jest to cale Boze Cialo.. i  jakies bobiki w Lowiczu..czyli festyn..chyba nie wiem jakies karuzele i w ogole..no i mamy na to jechac. Zal troche no ale nie mam swojego zdania.. 
Humor.. chujowy, bez owijania w bawelne. Chyba za duzo o tym wszystkim mysle..tylko jak tu o tym nie myslec. Czy ja zrobilam cos nie tak ? ..Sama juz nie wiem co bylo, co jest i co bedzie. Nienawidze takiej niewiedzy.. Bo nie umiem od tak..o kims zapomniec. Sorry... nie umiem! i chyba nawet nie chce. 
Dobra ide sobie troche jeszcze na dwor na czeresnie, bo za duzo mysle.. za duzo. :c

2 komentarze:

  1. Wika słucha TDG :ooooooooo
    a pamiętam jak mówiłaś, że to głupie jak ci pokazałam Never too late albo paint. ;x

    OdpowiedzUsuń