piątek, 15 czerwca 2012

Upić się szczęściem, by nie płakać więcej. Iść za rozumem, a nie za sercem.

Podobał mi się dzisiejszy dzień. Szkoła..hmm zwyczajnie. O 14 z Pati do Kindzi.. bardzo fajnie było. Dobrze jest na chwilę zapomnieć i po prostu się dobrze bawić. Jeszcze mnie boli brzuch od śmiechu.. te zdjęcia i czat.. chce mi się śmiać na samą myśl o tym. Byle by było więcej takich dni. Jutro ta cała siemoniada.. no ciekawa jestem. W niedzielę muszę zakuwać na biologię, niestety ale jeśli chce mieś 5 na koniec.. mhm. 
Pewna osoba mi coś dzisiaj uświadomiła.. spróbuję i zobaczę jak będzie. Czasem chyba warto, albo raczej trzeba odpuścić..  w końcu nikogo nie da się zmusić do miłości.. bo co to za miłość. Czasem trzeba choć na chwilę zapomnieć o tym co było i zastanowić się nad teraźniejszością. Nie wiem jak to będzie, ale muszę bo inaczej nie wytrzymam psychicznie. Ważne bym choć raz postąpiła inaczej niż zawsze..muszę! 
Tak w ogóle.. to strasznie dziwnie jest spotkać osobę, do której kiedyś się coś czuło.. i nie zamienić z nią ani słowa.. strasznie dziwne uczucie. Ale..mniejsza. Dobrze wiem, że co było nie wróci..z resztą co ja pisze?! Nie zależy mi chyba na tym..bo to inna bajka, zupełnie inna bajka. 
Obiecuję, że to był ostatni raz.. nigdy więcej tego nie zrobię..Nigdy.. to jest zbyt bolesne. Nie chcę więcej blizn. Trzeba iść dalej i dalej.. bo życie nie zważa na nasze potknięcia. 

kilka zdjęć z dziś.






idę spać.. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz