sobota, 13 kwietnia 2013

Nie ma się co okłamywać. Wielu odeszło, wielu jeszcze odejdzie.


Ooo jestem. Dobra, będę pisać częściej, bo stwierdziła, że to fajna pamiątka jest. Zdjęcie jakieś z dyskoteki. Ten tydzień był całkiem spoko, tylko za szybko zleciał. Dni otwarte w wojko. tak sobie w sumie, miałam złożyć tam podanie, ale się rozmyśliłam..dobrze, że pojechałam na te dni otwarte..tyle dobrze i zrozumiałam na czym stoję, ale to osobna historia.. tylko szkoda. Potem dyskoteka, jedna z najlepszych. Przez nią teraz chora jestem, ale warto było. W czwartek opierdaling na lekcjach zawsze spoko. W piątek nie poszłam, chociaż i tak bym nie poszła, bo plany były inne. Niestety.. gorączka, gardło itd.. i umieram od czwartku. Chociaż dziś już się troszeczkę lepiej czuję. Wreszcie fajna pogoda, słońce, cieplej i aż się chce gdzieś wychodzić. Niech tylko wyzdrowieję :) Tydzień temu zimno, śnieg.. a dziś burza OK. W sumie to jeszcze kwiecień, maj i czerwiec. Chcę majówkę, a potem wycieczkę. Trzeba już jakąś szkołę wybrać. Chyba wyspian, ale pewna nie jestem. Dobra egzaminy się zbliżają, a ja mam trochę wyjebkę. Muszę się za siebie wziąć, bo inaczej będzie bardzo źle. Kurde, jest mi źle..chociaż miałam się nie przyzwyczajać do kolejnej osoby i cholera..zrobiłam to znowu. Chociaż sama jestem sobie winna tego co się w sumie stało, trudno. Nie będę ukrywała, że jest mi trochę przykro. Przez to wszystko znowu chcę coś odbudować, problem w tym, że nie mam pojęcia jak i czy to w ogóle coś da. Eh..może kiedyś, tylko czasu bardzo mało. Aaa dobra, idę znowu coś wszamać. Hej.



Są ludzie, którym pozwolimy wracać zawsze, choćby nie wiadomo jak Nas zawiedli i jak bardzo pozwolili Nam cierpieć i mimo, że wywoływali najokropniejszy ból, gdy odchodzili - to wywołują najcudowniejszy uśmiech, gdy wracają.




1 komentarz: