niedziela, 1 września 2013

Chwilo trwaj trwaj trwaj chwilo..


Nie wiem czemu dodaję to zdjęcie. Na ten czas nie wiem nic. Siedzę, piję gorącą herbatę, słucham strasznych smutów i co chwilę wycieram łzy z moich policzków. Jest mi cholernie smutno.. Jeszcze nie dociera do mnie to, że jutro nie wejdę do gimnazjum i nie pójdę tak jak zawsze do jadalni żeby dosiąść się do dziewczyn przy ostatnim stoliku. Nie umiem sobie wyobrazić nowej szkoły, nowych ludzi, nowych nauczycieli. Czuję, że strasznie oleję wszystko. Czuję, że będzie źle. Już jest co ja tu będę ukrywać. Już jadę na tabletkach uspokajających po tym wszystkim. Ciężko jest mi się pozbierać ale sama sobie zawiniłam. Nie wiem jak będzie, co będzie. Chcę tylko żeby wszystko wróciło do normy. Muszę się położyć, chociaż nie usnę. Te cholerne myśli nie dają mi żyć. Beznadziejnie, muszę wstać o 6. Dobra czas się już położyć, zamknąć oczy i odpocząć. Hej. 


' Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me '


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz