wtorek, 13 grudnia 2011

burdel umysłu, teatr podświadomości

Hej :) Ten Wpis dedykuję Ktosiowi (Kamilowi), który woli czytać mojego bloga niż lekturę. Nie wiem co w tym jest takiego ciekawego..
Wyjątkowo nie mam weny, bo jak bym miała to wypracowanie z Wosu zajęłoby mi całą stronę A4, a nie ledwo pół.. -.- No cóż ważne żeby choć 3 albo 4 było. W dodatku wypadałoby się nauczyć na niemiecki z mebli i pokojów, bo 5 by się przydała :)  z reszta łatwe to jest, bo większość słówek powtarzałam z lekcji na lekcję. 
Jeszcze jutro poprawiam fizykę, wystarczy się nauczyć odpowiedzi na pamieć, mi to wystarczy :)
No nie mam weny..  może jutro więcej napiszę ..





fuck off...

2 komentarze:

  1. co do niemieckiego to wydrukuj sobie ściągę ze słówek czcionką 3lub4:D u niej się zajebiście ściąga! :D

    OdpowiedzUsuń