niedziela, 19 lutego 2012

"Kocham Cię i zamierzam dopilnować, byś wywiązał się z obietnicy, którą mi złożyłeś.."

Część lekcji zrobiona. Nie umiem maty, dlatego nie zrobiłam pracy domowej. Jutro kartkówka z fizyki, ale nawet książki nie otworzyłam..stwierdziłam, że się nie opłaca. Nie zrobiłam chemii.. standard jak dla mnie. 
Obecnie siedzę z gorącą herbatką i czytam książkę, którą pożyczyła mi Daria (dziękuję <3) Dopiero zaczęłam, ale oglądałam film "dear John".. a książka inaczej się nazywa : ' I wciąż ją kocham ' . Coś czuję, że będzie fajna. 
Muszę jeszcze pomalować paznokcie i zrobić inne rzeczy. Znowu wstawanie o 6 rano, ale jakoś chce do szkoły..dziwne, ale prawdziwe.  Jakoś mi lepiej. Dużo się dowiedziałam, dziękuję. 
Zobaczymy, jak się będę czuła w szkole. 

Piosenka jest piękna, uwielbiam ją, no! 



"Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough when the road gets tough
I don't know why...
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girl's insane
Choose your last words
This is the last time
Cause you and I 
We were born to die"



PRAWDA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz