niedziela, 19 lutego 2012

wake me up when september ends..

Nudzi mi się.. Nie mam przepisanych lekcji i nawet jeszcze nie zajrzałam do plecaka. Z tego co wiem to mamy dużo kartkówek.. Cały tydzień zawalony, ale spoko..jakoś się tym nie przejmuję i to mnie bardzo dziwi. Zawsze panikuję, a tym razem jakoś nie..czyli pewnie dostanę jedynkę.. haha. Jutro kartkówka z fizyki, nawet nie wiem z czego dokładniej. Nie uczę się, trudno! Co będzie to będzie.. 
Aktualnie bardzo się nudzę, piję ciepłe kakałko i słucham open fm. Jestem wkurzona.. bardzo. Mam nadzieję, że mnie dziś już nikt nie wkurzy, bo normalnie zabiję.. Po prostu nie lubię takiego czegoś.. pisze (pisał) co innego, robi co innego. Nie ma co.. szczerość do bólu. Przyzwyczaiłam się i nic nie mogę zrobić. 
Może dziś coś jeszcze dodam.. może.

 <3


cukierek. omnom



Fajnie jest mieć wsparcie.. 
Wśród fałszywych przyjaciół.. :)...

2 komentarze: