piątek, 3 lutego 2012

To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest fascynujące.



A teraz obczajcie mnie w takich krótkich włosach.. haha. Znowu zmieniłam wygląd, ale nudziło mi się, a tamten już mi się nie podobał. Źle się czuję. Nie poszłam dziś do Pati. Julka tęskni :c i nie wiem co będzie jutro, a chce iść do Ady! Znając moje szczęście będę się jeszcze gorzej czuła niż dziś. Bo ja mam kurde takiego zajebistego pecha. W dodatku mam dziś zły humor, wszyscy mnie irytują.. właśnie dziś mam taki dzień, że najchętniej chciałabym, żeby wszyscy o mnie zapomnieli, ale chyba by było troszkę głupio, no cóż. Dziś mam gorszy dzień, ale nie mam na co narzekać. Tęsknie, kurde :c



Jednak nadchodzi moment, kiedy trzeba iść do przodu.
Pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie.
...

ekhemm.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz