czwartek, 2 lutego 2012

Jesteś pierwszą myślą kiedy wstaję rano i ostatnią kiedy kładę się spać .

fuck you!

Znowu się źle czuje , nooosz kurde! Kolejny dzień spędzony na internecie, a internet taki ciekawy, że ułooo.. -.- Dzisiejszy dzień miał zupełnie inaczej wyglądać, no ale co ja zrobię.. Nic mi się nie chce, wszystko mnie boli: kręgosłup, głowa, brzuch itd. Jedyne co mogę i daję rade robić to leżeć z laptopem i słuchać muzyki. Tak się zastanawiam..ciekawe co będzie z wycieczką do Krk w czacie wymiany, gdy będzie taki cholerny mróz. Ja tam kurde zamarznę... Chcę na zakupy! Muszę kupić sobie coś ładnego, na tą dyskotekę i koniec kropeczka. Piszę sobie teraz z Adą, która wcina marchewkę i twierdzi , że nie lubi marchewek.. dziwne skoro ją je :p A ja tam lubię marchewki <3 Muszę zacząć robić brzuszki.. muszę.. bo nie podoba mi się mój brzuch, w ogóle nic mi się w sobie nie podoba, do bani trochę. No ale..życie. W sumie dobry humor dalej trwa i mam nadzieję, że będzie jeszcze długo trwał. Dobra, wena się skończyła... -.-







Tysiące myśli, 
w których brak 
jakiejkolwiek logiki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz