sobota, 4 lutego 2012

Nie możemy być idealni,ludzie straciliby temat do plotek.



Nic mi się nie chce. Jak bym się dobrze czuła, to teraz bym była u Ady, ale niestety jest inaczej -.- Do bani trochę. Cały dzień w sumie albo przed laptopem albo przed TV. Chyba tak mi będą mijały ferie, zajebiście. Na zakupy też nie wiem kiedy pojadę, kurde! Jak na razie chce tylko wyzdrowieć.. Od dziś, a w sumie od jutra zaczynam robić brzuszki.. nie lubię swojego brzucha! W sumie to nie wiem o czym pisać, ciężko u mnie z myśleniem.. Humor chyba jest dobry, chyba się układa.. Więc jest spoko. Nie narzekam, bo w sumie nie mam na co. Jest dużo lepiej niż było jakoś ponad tydzień temu. Więc chyba jednak jest zajebiście. 

+ taka mała informacja dla Paulinki P. - wyjdzie na to, że ani ja z Pauliną K. ani Ty nie będziesz nam stawiała tymbarków, muhahaha :)



fuj


Ze mnie to normalnie poradnia sercowa,
 ale samej sobie to ja pomóc nie mogę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz