środa, 22 lutego 2012

Za mało zaufania, za dużo złości, za dużo kontroli, za mało miłości .

Dodam zdjęcia jakiś moich beznadziejnych rysunków.. w sumie jednego rysunku i jednego napisu, który mi w dodatku nie wyszedł, bo się nie zmieścił.. No ale jak na takie beztalencie jak ja.. to nie można się spodziewać czegoś lepszego.



Stwierdziłam, że moje życie i w ogóle wszystko jest do dupy. Mam dość szkoły, niektórych ludzi i wszystkiego..Nie chce żeby tak było do cholery! Ale nic nie mogę zrobić. Właśnie najgorsza jest ta bezradność.. nic nie możesz zrobić, choćbyś nie wiem jak tego chciała.. porażka. 
Nic nie umiem na jutro, jestem nie przygotowana..standard! 
Chce zniknąć.. tak na trochę.. Chcę! 



1 komentarz:

  1. Też mam samo jak ty.
    Chciałabym wyjechać stąd, zmienić adres, poznać nowych ludzi . żeby nikt w tym miejscu mnie nie znał i zacząc wszystko od początku

    a rysunki fajne są. ładnie by ten napis wygladał na białej kartce i namalowany albo chociaż kontury zrobione miekkim ołówkiem np. 6B

    OdpowiedzUsuń