wtorek, 21 lutego 2012

Czuję, że się staczam i nic nie chcę na to poradzić.


Nic mi się nie chce. Chciałam do szkoły, ale to cofam! Nie chce.. z wielu powodów. Jak do cholery można być takim wrednym.. jak można nie zważać na uczucia innych. To jest kurde straszne. Mam serdecznie dość wielu ludzi. Wr.. jestem strasznie wściekła.. za dużo myśli.. nie dam dary się nauczyć, bo nie umiem się skupić.. eh pierdole to wszystko.. Weź się człowieku staraj jak i tak ktoś ma to w dupie. powodzenia...

***


Decydując się na znajomość z Tobą nie sądziłam, że zaangażuję się w nią tak absolutnie i bezwarunkowo. Że narodzi się we mnie coś znacznie silniejszego, niż oczekiwałam. Że stanie się to, czego się bałam i zapewne boję się nadal. Dałeś mi odczuć tyle ciepła i tyle zrozumienia, ile nie dał mi w życiu nikt. Bo nikt, kogo los postawił na mojej drodze, nie umiał mnie pojąć, nie potrafił mnie zrozumieć. Każdy chciał mnie zmieniać.

1 komentarz: