środa, 3 lipca 2013

Czasami jedyne czego potrzebujemy to spokojna, szczera rozmowa z osobą, której ufamy.


Ach, dawno tego nie słuchałam. Postanowiłam, że będę pisała częściej..może nawet codziennie jeśli mi się uda. Będę dodawała moje bezsensowne zdjęcia, które pomimo tego mi się podobają. Jak kupię sobie kiedyś lustrzankę to zapewniam was, że będą lepsze.. Więc dziś nic nie wypaliło, ale nie rozpaczamy ponudzić też się można. Jutro kato z mamą, ale chyba już o tym pisałam. Potem może się coś porobi. W sumie przydałby mi się bilet miesięczny albo najlepiej wakacyjny. Czuję, że te wakacje spędzę na rgl, db i w agorze na 3 piętrze wpieprzając coś z burger kinga.. haha z Kinią oczywiście. Pasuje mi to, nawet bardzo. Za niedługo chyba jadę daleko na wieś.. do rodziny.. znowu. Nie chcę, ale w sumie wpadną jakieś nowe zdjęcia iii odpocznę od ludzi i internetu, chociaż to mnie bardziej przeraża niż cieszy. Bywa. Głodna jestem.. muszę coś wszamać, a potem do łóżeczka. Hej.







2 komentarze:

  1. Agora jest świetna bo mało osób tam jest :D Nie to co w scc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, można sobie w spokoju posiedzieć na 3 piętrze :)

      Usuń