piątek, 13 września 2013

Smutno czy nudno w sumie wszystko jedno.


Tak no ujęła mnie ta nuta. Wczoraj tak sobie.. tylko 4 lekcje więc przeżyłam na luzie, potem jeszcze na trochę na rgl posiedzieć tak jak w wakacje zawsze.. aż się łezka w oku kręci. Zakwasy po wczorajszym wf są.. nie mogłam wstać z łóżka, a jeszcze musiałam biec na busa. Spoko. W szkole tak sobie. Pogoda beznadzieja, psuje wszystkie plany.. no ale niestety teraz już chyba tak będzie. Jutro jednak się może coś ogarnie z Kinią i Kamilem. Bytom?.. czy tam rgl jak zawsze. Zależy jaka pogoda będzie. Siedzę i usypiam, bo się cholernie nie wyspałam przez... gościuuuu xD nie no oczy mi się zamykają. Poszłam zrobić sobie herbatę, przyszłam z kawą w ogóle nie wiedząc, że ją zrobiłam.. czyli ten ogar jak zawsze. A więc siedzę, usypiam, myślę.. porysowałam sobie, popisałam coś tam.. czasem jestem taka twórcza jak mi się nudzi. Boże.. zdaję sobie sprawę z tego jak mi tego cholernie brakuje. HALO. Dobra no czy już czas się z tym pogodzić? Czy może jeszcze mogę coś zrobić? Ciężko powiedzieć.. strasznie ciężko. Chciałabym żeby to się samo poukładało.. żebym zrobiła psssstryk palcami i żeby wszystko wróciło, te wspaniałe chwile. Mam za dużo wspomnień, to boli jak mija się takie miejsce.. no cóż. Chyba zbliża się jesienna depresja.. Zjem jeszcze coś, posiedzę pewnie do północy i dobranoc. Hej. 




Gdybym przytuliła Cię tak mocno jak Cię kocham, pękłyby Ci żebra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz