sobota, 5 kwietnia 2014

Zasypiam w Twej bluzie, chcę pachnieć Tobą cała.


______________________________________________________________________



Uwielbiam weekendy pod jednym małym względem.. mam święty spokój i mogę się wreszcie wyspać i odespać tydzień wstawania o 6.. ale nienawidzę ich pod tym względem, że nie mam się gdzie podziać i się cholernie nudzę. Prawda jest jednak taka, że gdyby nie pogoda to bym robiła w tej chwili coś pewnie dużo ciekawszego. Nie poszłam do szkoły.. ehh nie chciało mi się wstać, mam nadzieję, że przypału jakiegoś wielkiego nie będzie. Wczorajszy dzień udał się w stu procentach. Dobry trip na btm z najlepszym. Pogoda cudowna.. ale za dużo biegania jak dla mnie hihi. Dawno się tak bardzo nie zmęczyłam, pieprzone busy.. Wydaje mi się, że wszystko wróciło do normy.. mam taką nadzieję chociaż. Trzeba sobie jakoś radzić, a raczej musimy. Wbrew niektórym.. którzy nie życzą nam szczęścia. Mamy siebie, a to najważniejsze. Mam wrażenie, że się powtarzam.. ale jeśli chodzi o to.. to pewnie będę się powtarzać jeszcze z milion razy! Kurde, bo jak tak sobie porozkminiam pare rzeczy to nie rozumiem jak można zabronić komuś czegoś.. dzięki czemu jest szczęśliwy.. Niektórych osób chyba nigdy nie zrozumiem, no cóż. Coraz bliżej wakacje, to najważniejsze. W szkole powoli idzie.. powoli wychodzę na prostą, tak mi się wydaje. Jutro już ładnie od rana będę siedzieć przy książkach żeby jak najwięcej ogarnąć na nowy tydzień, żeby nie było żadnej jedyneczki. Wraca szczęśliwa Wojda.. tak trochę wraca. Nie jestem jeszcze tak w pełni szczęśliwa, bo widzę, że niektóre najbliższe mi osoby nie są, bo wiem, że nie mogą. Z mojej winy chyba.. ale niestety, nie mogę być dla każdego, nawet jeśli bym bardzo chciała.. no nie mogę pogodzić kilku faktów ze sobą, nie potrafię i to jest chyba niewykonalne. Wierzę w to... że kiedyś i tak będzie dobrze w pewnych kwestiach i w pewnych relacjach z niektórymi osobami. Tego się będę trzymać. :) 


Jesteśmy jak książki. Większość ludzi widzi tylko naszą okładkę, mniejszość czyta wstęp, wielu wierzy tylko krytykom, nieliczni poznają naszą treść..


2 komentarze:

  1. bardzo ale to bardzo madry cytat na koniec! milego dnia i mniej nudy, a wiecej aktywnosci! ;)

    OdpowiedzUsuń