czwartek, 3 kwietnia 2014

Jestem w stanie wybaczyć wiele, ale nie zapomnieć.




No i mamy już kwiecień. Strasznie się cieszę, pogoda robi się coraz ładniejsza, słońce, dużo słońca i ciepła, kocham to! Aż się chce żyć! Jeszcze trochę i będzie cudownie, jeszcze trochę i będą te wyczekiwane wakacje. Zauważyłam, że w sumie nie może się obyć bez wspomnienia o wakacjach w każdym wpisie, chyba dlatego, że tak strasznie na nie czekam i tak bardzo je już chcę! Zwyczajnie mnie już nudzi szkoła i wstawanie o 6 i tak w kółko to samo przez pięć dni, monotonia jest chujowa etc. Przeżyłam obydwa badania wyników, polski był zaskakująco prosty co jest odrobinkę podejrzane.. ehh nie chcę wiedzieć jak poszedł, bo jak był nawet dla mnie łatwy to znaczy, że kapa, no ale cóż. Chociaż się pouczyłam i się starałam jak to cholerstwo pisałam. W sumie ładna pogoda=Wojda nie chce wracać do domu, a potem jest przypał na przypale, no nie no trzeba to będzie jakoś ogarnąć. Jeszcze jutro i w sobotę szkoła, a w niedzielę odpoczynek. Tak szkoła w sobotę, wooho dobrze że dni otwarte. Damy radę! Za niedługo będzie wolne i to mnie tak trzyma przy pozytywnym myśleniu, bo inaczej bym chyba chodziła zamulona, że ciągle szkoła, nauka, zapierdol no ale sama sobie wybrałam taką szkołę hihi. Sama sobie winna jestem, chociaż nie żałuję aż tak bardzo, no prawie w ogóle. Przez ostatni czas miewam takie rozkminy, że aż potem zaczyna mnie boleć głowa. Za dużo wątpliwości co do jednej rzeczy/sprawy o ile mogę to tak nazwać. Trochę się zawiodłam, trochę czuję się oszukana. Myślę jak rozwiązać ten problem i sama już nie wiem, bo wiem że potem może mi być jeszcze gorzej, dużo gorzej. Pokieruję się może sercem, a nie rozumem chociaż mówi mi coś zupełnie innego niż serce.. ehh jebane. Chcę być szczęśliwa no.. tak jak byłam dotychczas. Nie no.. wierzę w to, że jakoś to będzie i że wróci wszystko do normy albo zmieni się bezpowrotnie.. e nie no żartuję. Będzie dobrze, hyhy Wojda włączyła pozytywny tok myślenia. Tak btw. dziś katopato, patokato.. trip życia, taka beka z ludzi. Lubię takie dni. Lubię taką pogodę. Czas się przespać, a potem poćwiczyć, hej. 



pozdrowionka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz