sobota, 2 maja 2015

Ludzie spoglądają na mnie z boku.



No to witam maj! Tak bardzo czekałam na ten miesiąc, a dlaczego? No właśnie odpowiedź jest prosta, coraz bliżej do wakacji. Piękna pogoda, kwitnące drzewa, świat budzi się do życia. Idealnie, gdyby nie ta nauka jeszcze to by było już najlepiej. Zmieniłam trochę wygląd, bo w końcu nowy miesiąc to trzeba było tu trochę zmian wprowadzić. Witając kolejny miesiąc, powinnam podsumować tamten. Więc kwiecień był.. monotonny. Nie wiem czemu, ale był, bo nie działo się nic ciekawego, ciągle tylko szkoła i nauka. Oczywiście były jeszcze święta, ale co to za święta. Jak dla mnie po prostu wolne, dużo jedzenia i lekka wyjebka. Czyli miesiąc jak każdy inny. Mam nadzieję, że maj będzie lepszy. Mam nadzieję, że ogarnę szkołę, życie i takie tam. Tak, marzenia. Powtarzam sobie to co miesiąc. Z początkiem maja zaczęła się oczywiście moja kochana majóweczka. Wczorajszy dzień rodzinny. Potem oczywiście odwiedziłam misia. Uwielbiam takie dni, naprawdę. Uwielbiam spędzać czas z najważniejszą osobą na świecie. Uwielbiam to w jaki sposób on na mnie patrzy itd. Tylko wtedy czuję się tak naprawdę w pełni szczęśliwa. Nie ukrywam, wspaniale jest być zakochanym. Dobra koniec z tym chwaleniem się, jakiego świetnego chłopaka mam i każda dziewczyna może mi go zazdrościć hihi. Mimo tego, że mam dwanaście dni wolnego to mam też cholernie dużo nauki. Dziś może ogarnę polski albo wos, nie wiem. Szczerze dziś mam ochotę tylko siedzieć, ewentualnie leżeć z ogromną ilością jedzenia oglądając filmy. Znając życie tak będzie wyglądał mój dzisiejszy dzień, ale trochę lenistwa nie zaszkodzi. Masa się robi, a co z rzeźbą? Trochę olewam znowu ćwiczenia, a konkretniej od trzech dni jakoś tak mi się nie chce, bo wmawiam sobie ciągle, że coś mnie boli. Dziś już nie dam za wygraną, biorę się ostro za siebie. Do wakacji musi być super. Tak czy siak, idę właśnie po placka po węgiersku więc nie ma co, masa musi być, a te placki wprost uwielbiam. Dziś będzie leniwa sobota.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz