niedziela, 8 stycznia 2012

Pozwól spokojnie wypowiedzieć się swojemu sercu, rozum zostaw na później.

NAUKA.. Oo

Tak się dziś 'uczyłam' na fizykę.. Książka, lody o smaku Tiramisu i Cappuccino... Myślałam chyba, że nauka mi sama do głowy wejdzie..fajnie by było. W dodatku jutro jeszcze sprawdzian z chemii.. ale chemię ogarniam. Jutro się zaczyna znowu szkoła.. jedna wielka męczarnia! Sprawdziany, kartkówki i odpytywania. 
Nie mam ochoty na nic.. Może w środę pojadę z Julką do M1 i się coś kupi. A tak w ogóle to mam problemy ze spaniem.. -.- kładę się do łóżka o 24.. potem leże tak jakoś do 2.. potem usypiam.. budzę się.. myślę, siedzę na łóżku.. potem się kładę i zasypiam. a potem jeszcze jakoś o świcie się budzę, leże i rozmyślam o życiu. Dziś leżałam do 12.. O.o rekord..  Pomyślałam sobie, że przyjdę kiedyś do szkoły ze spiętą grzywką i bez makijażu, ale będzie strach na wróble.. huhuhu.. no ale zrobię tak kiedyś ! 

znowu kicia :)


Idę zjeść jabłko ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz