piątek, 27 kwietnia 2012

Ale nigdy nie pocieszaj mnie kłamstwem.


Na wstępie takie tam zdjęcie mojego fona pogryzionego (przez psa). Dziś mam bardzo pechowy dzień.. po prostu żyć, nie umierać. Chyba zaraz pójdę spać, żeby się ten dzień już skończył..ale i tak nie usnę.. Wstałam dziś o 12:30 więc. Nic mi się nie chce i jestem chora. Myślałam, że gorzej już być nie może..a jednak się myliłam, ale ja się zawsze mylę. Mam już chwilami dość i chce mi się płakać. Dobrze, że jest jeszcze tydzień wolnego, bo inaczej bym sobie chyba rady nie dała.. a w czwartek siostra to jeszcze lepiej. 


Czy to nie ironia? Spośród milionów facetów na świecie spotkałam właśnie jego. Właśnie w nim się zakochałam. Właśnie on postanowił mnie zranić.

1 komentarz:

  1. Ale masz pogryziony telefon
    Zostałaś przeze mnie otagowana, wiecej informacji na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń