niedziela, 29 kwietnia 2012

Czas zabiera nam wszystko, nawet nasze myśli...


Macie tu takie moja nogi..chude i po prostu brzydkie. Kolejny dzień przed laptopem..jestem jakimś  cholernym nolifem..czy czymś tam. Wstałam i od razu na laptop... wyszłam tylko parę razy do Tiny, ale się wkurzyłam bo na mnie skakała i mam teraz całe podrapane nogi.. i weź tu człowieku ubierz krótkie spodenki. O co dziś jeszcze robiłam? Pomalowałam sobie paznokcie..uhu każdy paznokieć na inny odcień różu i kropki czarne i srebrne..  Kurde..żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce, wtedy zrobiłabym multum różnych rzeczy, ale niestety mam strasznego lenia w dupie. Jeszcze tydzień i szkoła.. nie..nie..nie! W sumie to czekam na 3 maja ^^ siostrzyczka przyjeżdża. Samopoczucie, humor i w ogóle...niby jest dobrze, ale.. no właśnie zawsze jest to ALE.. Nie ogarniam, jestem wkurzona.. sama nie wiem co mam myśleć. Nie mogę sobie za każdym razem robić tej cholernej nadziei..ja nie wiem kiedy w końcu to zrozumiem. 
Poza tym, jestem ciotką Pauliny :) I Paulina musi słuchać cioci Wiktorii, bo ciocia dobrze mówi :) 

zakochałam się *.* 

5 komentarzy:

  1. Ciocia Wikaa <33
    moja rodzina się coraz bardziej powiększa..:3
    i kurde miałaś racje z *** ;|
    wiesz jak mi dobrze jak z ** piszę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Żal Wikaa .... chciała bym miec takie kończyny jakie masz ty wiec mi tu nie narzekaj <3

    OdpowiedzUsuń