czwartek, 12 stycznia 2012

Wszyscy patrzą, ale nieliczni wiedzą co kryje się pod jej maską. Wielu mówi, tak naprawdę nie wiedzą nic.

Mogę powiedzieć, że dziś był jeszcze gorszy dzień. na każdej przewie nauka.. Kartkówka z gegry poszła nawet tak sobie.. napisałabym wszystko, gdyby pani nie dawała mojej grupie trudniejszych nazw. Potem biologia.. czyli sprawdzian.. porażka, naliczyłam sobie 11 punktów, czyli dostateczny. Zajebiście. Reszta lekcji to nawet spoko.. Potem do domu i pismo techniczne.. i opis pokoju po niemiecku. Jakoś niedawno skończyłam i jestem wykończona. Wydaje mi się, że dziś mam jeszcze gorszy humor. Jeszcze bardziej mnie wszyscy denerwują. Jak będzie coraz gorzej, to będę musiała się od wszystkich odciąć.. bo będzie źle! ;/ I będę miała dużo więcej problemów. Weekend się zbliża. A tak w ogóle to jutro piątek 13 i urodziny Julki. Będziemy się bawić! hymhym :) Późno już się robi.. wypadałoby iść spać, żeby się wyspać. 
Dodam jeszcze muzyczkę i zdjęcie. 


Kocham! , z resztą Wojciech mi wysłał :)




spać.. oczy mi się zamykają.. :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz