niedziela, 9 marca 2014

Przy Tobie jest jakoś tak inaczej. Jakoś tak lepiej.


Tak mnie dziś wzięło na Flume.. męczę od rana. Kolejna niedziela z serii 'nudzi mi się ale wolę się nudzić niż ogarniać lekcje', czyli krótko mówiąc.. typowo. Pogoda ładna, ale nie wiem czy jest tak ciepło jak wygląda.. mniejsza o to.. i tak nie chce mi się wychodzić z domu, a szkoda. Czeka mnie kolejny męczący tydzień w szkole.. chociaż mimo wszystko ostatni nie był taki zły. Heh, może dlatego, że większość kartkówek i sprawdzianów przeszło na ten tydzień. No cóż.. i tak będzie się trzeba nauczyć, nie ma innego wyjścia jak się chce mieć w miarę ogarnięte oceny. Jutro lipdub wow no czyste szaleństwo będzie. Nie no.. śmieję się. Ile jeszcze do wakacji? Mniej niż cztery miesiące. Fajnie, że ten czas tak szybko leci. Już się nie mogę doczekać jak będę miała wszystkie testy z głowy i jak przyjdzie zakończenie roku, chyba się tam popłaczę ze szczęścia. Chcę już pierwszy weekend wakacji.. hihi tak bardzo brakuje mi ciepła. Ehh i znowu o tych wakacjach. Ostatnio ciągle o nich myślę.. Rozkminiam sobie o tym co będę robić. Jakieś wstępne plany są chociaż i tak wolę spontana tak jak w ostatnie. Nie no powinnam się dziś trochę pouczyć, ogarnąć chociaż ten pieprzony polski, którego tak serdecznie nienawidzę.. Właśnie powinnam. Niech ten tydzień będzie choć jeszcze odrobinkę lepszy od tamtego. Plisssssss.. Jakoś to będzie. Generalnie wszystko się (chyba) układa. Pomijając fakt, że ludzie nadal mnie denerwują...może już nie tak jak zawsze.. ale nadal denerwują. W ogóle jestem taka szczęśliwa jakaś, potrafię się uśmiechać sama do siebie tak bez powodu. Fajnie pojebana.. tak trochę. Wiem, że nie mogę być dla wszystkich.. chciałabym ale nie potrafię. Tak trochę przykro mi.. ale nic nie mogę zrobić w tym kierunku. Ciiii.. dobra czas się za coś wciąć. Hej. 





tyle chwastów na dzień kobiet.. hihi ( :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz