piątek, 17 stycznia 2014

Przebłyski uczuć w sercu.



No tak więc mamy już piątek. Ferie czas zacząć, chociaż tak w sumie mam już te ferie od wczoraj jakoś. Będzie przypał, ja to wiem.. ale trudno, już dziś bym nie wytrzymała w tej szkole siedmiu godzin, chyba prędzej bym tam jebła i już nie wstała. Myślałam, że po wczorajszym zebraniu będzie gorzej..ale nie ma źle.. znaczy jeszcze. Chyba nie chcę drugiej klasy, tych pieprzonych rozszerzeń, bo nie mam pojęcia co wziąć.. bo ja nawet nie wiem co chcę w życiu robić. Beznadziejnie jest z tego powodu bardzo.. boję się drugiej klasy, najzwyczajniej w świecie się boję, cholernie. Chyba sobie nie poradzę. Ehh.. ale jakoś to będzie musiało być, nic nie zrobię, sama chciałam iść do LO. Dziś 'wagary' tak bardzo udane, najadłam się i to jest dla mnie chyba najważniejsze.. o reszcie jakoś nie chce mi się pisać, bo no.. szkoda gadać. Stwierdzam, że wpadłam w kolejne błędne koło i to wszystko powtarza się kolejny raz, to samo co w wakacje tylko bardzo interesujące jest to, co jest tym razem powodem.. że jest tak a nie inaczej. Może ja?.. może.. ale ja nie potrafię nic na to poradzić, taka już jestem, nie zmienię się.. nie teraz! Jest mi źle.. tak pomimo tego wszystkiego jest mi źle, bo nie lubię w kółko przeżywać tego samego. Wiem jaka jestem i że ciężko jest mi okazywać jakiekolwiek uczucia ale do cholery.. ile można. Ja nie wiem, ja już nic nie wiem.. dziś jestem już tylko chyba zła. Niech to wszystko przeobrazi się w nienawiść, może wtedy będzie mi lepiej. Jutro urodziny.. cieszyłam się, a teraz odechciało mi się dosłownie wszystkiego. Z całego serca dziękuję ludziom którzy się do tego dzisiaj przyczynili.. dobra skończyłam się użalać.. hej.





***

Najszybciej dowiesz się, że Ci na kimś zależy,  gdy odstawisz na jakiś czas spotkania, rozmowy z tą właśnie osobą. Jeśli zatęsknisz, zrozumiesz, że zależy Ci na tym drugim człowieku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz