niedziela, 29 stycznia 2012

Z uśmiechem na twarzy czekam na kolejne niespodzianki od losu ...


Nudy... nudy.. straszne nudy. Cały dzień na internecie? zajebiście.. Nawet nie macie pojęcia ile bym dała, żeby pójść jutro normalnie do szkoły.. możecie myśleć, że jestem głupia, ale najwyraźniej mam powody. Dziwne, bo mam wrażenie, że powoli się układa, tylko muszę bardzo uważać, żeby tego nie zepsuć tak jak zawsze to robię. Muszę wytrzymać przez te 2 tygodnie.. ciężko będzie, no ale.. muszę. Jutro o 17 do Julki.. hahaha.. będą jakieś zdjęcia (mam nadzieję) :D A tak w ogóle to mam dobry humor. Nawet się dobrze czuję... zaraz zejdę z laptopa i pójdę pomalować sobie paznokcie, jeszcze nie wiem jak, może jakieś wzorki.. no coś się wymyśli.  Jest dobrze ! 


wygrałam.. !

2 komentarze:

  1. w sumie to też bym chciała iść do szkoły też mam tajemnicze powody haha :)
    No cóż Katowice wymiatają:pp

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fotka na końcu
    Mam podobną ;)
    Rysowałam ją eye linerem bo kredka czarna się skończyła :)

    OdpowiedzUsuń