niedziela, 1 kwietnia 2012

Bezsensowna rozmowa nabiera sensu kiedy rozmawiasz z kims wyjątkowym..


Niedziela. Jutro poniedziałek, szkoła..ale tylko do środy. Potem święta! Dziś się strasznie nudzę. Wstałam i od razu weszłam na lapka. Nic mi się nie chce, nie mam pojęcia czy jest coś zadane na jutro i czy coś jutro piszemy, chyba mam wyjebane ;] Liczyłam sobie ostatnio na polskim średnią..i chyba będzie 4.3..mama mnie zabije i w ogóle..chciałam mieć pasek, ale nie chce mi się uczyć. Pogoda..hm teraz jest ładna, a nawet bardzo ładna, ale jakoś z 3 godziny temu padał śnieg i było bialutko.. 
Przeglądałam dziś besty, gdy nagle ukazały mi się koki. One mi się tak strasznie podobają <3 Zrobiłam sobie, tylko mi to tak trochę nie wyszło (dodam zdjęcie)..tak czy inaczej chyba pójdę tak jutro do szkoły. Nie wiem jeszcze czy z grzywką czy bez, bo i tak wyglądam jak jakiś pociot. Samopoczucie chyba w porządku..tak czy inaczej nie narzekam. Wydaje mi się, że z dnia na dzień jest lepiej..ale to mi się może tylko wydawać. A z resztą zobaczymy jak to będzie..byle by tylko nie gorzej. Dobra muszę w końcu się za coś wziąć..

takie coś mi wyszło..



Im dłużej zwlekasz, tym cięższe będzie zrobienie następnego kroku.

3 komentarze: