niedziela, 27 maja 2012

A prawda jest taka , że czasami tak mi ciebie brakuje , że ledwo mogę to znieść .


Szczerze to chyba przeżyłabym jak bym o tym nie wiedziała..ale trudno. Cholerna niesprawiedliwość! Straciłam chęci na dyskotekę, wycieczkę i życie. Czuję się jak pieprzona zabawka..pobawić się, a potem zostawić z nudów.. Prawda jest taka, że staję się ważna tylko wtedy gdy coś się spierdoli.. Czemu sobie tak po postu nie daruje tego wszystkiego, skoro za każdym razem jest tak samo?! ah tak, bo mi cholernie zależy. Wybaczam za każdym razem, choć może powinnam się wreszcie zastanowić czy dobrze robię. Nie.. to i tak nic nie da.. Nie ogarniam..i chyba już nawet nie chce ogarnąć tej pieprzonej miłości, która jest dziwką..puszczalską dziwką. Pierdole to wszystko..niech się dzieje co chce.. Nie obchodzi mnie już nic..NIC ! 
Niech się wszyscy ode mnie odczepią.. mam dość ludzi i wszystkiego co mnie otacza.. A miałam takie zajebiste nastawienie.. dobry humor.. nie mogę cały czas udawać.. przepraszam. 




Nie traktuj mnie jak wódkę, do której wracasz tylko wtedy gdy dzień masz gorszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz