czwartek, 19 lipca 2012

Zabawa w miłość kończy się bliznami, których nie da się usunąć.


Umrę w tym domu, no po prostu umrę. Rodzice będą mieli trupa, super. Bolą mnie oczy od komputera, oślepnę..jeszcze lepiej. Nudzi mi się, cholernie mi się nudzi. Wymyślam różne głupie rzeczy, bo jestem głupia.  Z resztą..mam wyjebane na to co ludzie o mnie mówią. Mam ich w dupie..niektórych. Bo są jeszcze takie osoby, na których mi strasznie zależy. Zmiana mam nadzieję idzie w dobrym kierunku. Jutro chyba zakupy, może coś fajnego będzie. Zakupy najlepsze na poprawę humoru. LoveIt!. Dobra mykam..fajnie jest na dworze to trochę posiedzę i pomyśle. 


Analizuję.. każdą rozmowę, każdy gest, każde słowo, każdy ruch jaki wykonałam w twoją stronę by zrozumieć.. co zrobiłam nie tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz