sobota, 31 grudnia 2011

sylwester z polsatem.

Jak na razie mam sylwester z : polsatem, fejsiem, blogspotem, photoblogiem, kwejkiem, bestami.. ciastem i kakaem.  I nie narzekam. 
Piszę sobie z Pauliną K.. o tym, że kupi mi nikona :)  Fajnie, fajnie, bardzo fajnie by było!
Nudziło mi się i zgrałam zdjęcia z fona, ale zdjęcia nóg , a raczej butów. Ostatnio przeglądałam zdjęcia na fonie i stwierdziłam, że mam dużo takich .  Dodam potem bo zrobiłam kolaż. 
I sobie mija czas i tak do 0:00 .. wyjdę pewnie na dwór.. może porobię jakieś zdjęcia.. przyjdę do domu i pójdę spać... to się nazywa przyjęcie nowego roku bez zbędnego szału. 
A jutro będzie wyścig z czasem, żeby zrobić wszystkie zadania na czas -.-
Dobra, już nie myślę o szkole, bo mi się niedobrze robi ..
Idę po ciasto jeszcze....




red head ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz