czwartek, 5 stycznia 2012

Za dużo chcemy ogarnąć rozumem, powinniśmy pamiętać o sercu!

Długi weekend! Coś co kocham najbardziej ! 
Żadna klasa chyba nie potrafi przekładać pytania na lekcji tak jak nasza! Najpierw przełożenie pytania z gegry z Ameryki ,  a potem pytania z biologii z krwi. Tylko za tydzień kartkówki. heuheuheu. 
Najlepsza to była religia, jak zawsze. Sprawdzian! Pytania jak z kosmosu. A potem ten koralik.. i siedzenie całą przerwę w klasie. dobra nie ogarniam naszej katechetki.. 
Podobno nasza klasa ma się zmniejszyć o jedną osobę .. huhuhu zajebiście..   No..dziwne bo właśnie skończyła się moja wena twórcza.  Przyszedł czas na olewanie .. uu 
Zobaczymy co będzie.. zobaczymy! 




znowu Paulina mnie zaraziła!




ruda wiewióra !



13 komentarzy:

  1. Pewnie zajebiście. ;)
    Nie spodziewanie 'Puchała' to czyta.
    Jedną debilkę mniej w klasie. ;3
    Myślisz, że nie wiem ?
    Obgadujesz mnie na każdym kroku i na serio. - to widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszę cię, a raczej was , że w najlepszym przypadku przejdzie do was Pani Patrycja Pach której nie odpowiada jej klasa, albo Dominik. ;)
    Każdy lepszy od Puchały !
    + Znasz osobę która jest prze zajebiście fałszywa ? bo ja od dzisiaj tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdza się takie coś - rude -fałszywe.

    OdpowiedzUsuń
  4. A i jak widac nie zaczailas ironii! ;] ale trudno.. +myslisz ze mnie obchodzi kto sie do nas przepisze? Haha w dupie to mam ! Pozdro ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ironii. najlepsze tłumaczenie. -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest tlumaczenie. Mozesz w to wierzyc lub nie i tak chuj mnie to obchodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja stworze klase 2c bo już ku*wa mam dośc tych kłótni ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. sytuacja opanowana, więc się nie rzucaj Julka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie rzucam tylko mówie jak jest.

    OdpowiedzUsuń