piątek, 6 stycznia 2012

życie.. wszystko nie takie jakim być powinno.

Piszę dzisiaj już drugi raz.  Jednak spędzam dzień przed internetem, bo kurde internet jest zajebisty. 
Co 5 minut sprawdzam fejsa.. przeglądam kwejka, słucham muzyki, oglądam niekrytego krytyka i tak mi mija czas i życie. 
Paulina Kozioł powiada- ŻYCIE JEST JEDNĄ POWALONĄ GRĄ KTÓREJ ZASAD NIE ROZUMIEM! 
I zgadzam się z nią w 100 procentach!
Starasz się o coś czego bardzo pragniesz...Potem wszystko idzie się jebać..I musisz się znowu starać. Albo masz coś na czym Ci bardzo zależy, ale musisz starać się, żeby tego nie zaprzepaścić! Albo jeszcze jeden przykład najbardziej pasujący do mnie: Jest zajebiście, wszystko zaczyna się układać, masz dobry humor, cieszysz się z wszystkiego co Cię otacza, ale CHWILA ! Nie! Jednak po jakimś czasie jednego, góra dwóch dni wszystko się pierdoli! Jesteś tak wkurwiony/a, że masz ochotę wszystkich pozagryzać. Moje życie teraz tak właśnie wygląda... Fajnie to było we wrześniu , od tamtej pory jest jedna wielka porażka!  I co z tego, że się staram, żeby było tak jak kiedyś, albo żeby choć było dobrze jak moje starania są do dupy ?! Jak na razie nie ma nic fajnego w 2012 roku..Nic a nic się nie zmieniło, a może nawet jest jeszcze gorzej..nie wiem, na pewno nie jest lepiej! 
Nigdy nie byłam optymistką, szkoda...

+ nie mam pojęcia jak wstawić zdjęcia tak, żeby się ruszały, więc kliknij na to!!!

KLIKNIJ na zdjęcie :)


żegnam!

2 komentarze:

  1. spróbuj może wrzucić jako film czy jakoś tak : D / fajne : D

    OdpowiedzUsuń
  2. jako film już próbowałam, ale nie dało się odtworzyć ;/
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń