sobota, 7 stycznia 2012

Istnieją takie kwestie w życiu, których nigdy nie będziemy w stanie zrozumieć. Nikt nam ich nigdy nie wytłumaczy, nigdzie nie znajdziemy na nie odpowiedzi...

Co za leniwy dzień! Cały czas, tylko coś jem i się nudzę.. Przeglądam besty i kejka.. Jadłam frytki i mi się niedobrze zrobiło.. za dużo FUJ i tak nie przytyję:<
Tak w ogóle rozbawiła mnie dzisiejsza rozmowa z Pauliną P. na fejsie. 
P.P- nie ogarniam Cię
Ja- no co
P.P- po co ty chcesz to kupić?
Ja- a po co się kupuje ubrania?
P.P- nie wiem
Ja- żeby je nosić? kurde na głowę sobie pozakładam! 
   Nie umiałyśmy się dogadać. 
Nudzi mi się! Piję cappuccino i obgryzam paznokcie :c zajebiście..  
Może potem jeszcze coś napiszę, jak będę miała wenę.. tak jak wczoraj :)


KLIKNIJ na foto, znowu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz