sobota, 11 lutego 2012

Don't go!

Miałam zawiesić, tak jak photobloga, ale zrezygnowałam. Jednak muszę gdzieś pisać, no! 
Ciężko jest się z tym wszystkim pogodzić..Ale to nie jest pierwszy raz..Podniosłam się wtedy to teraz też muszę..Szkoda, że wtedy tak bardzo nie bolało. Wyjdzie i tak na najgorsze, że będę zamulać przez całą wymianę. Nic mnie nie cieszy.  Normalnie już bym gadała o poniedziałku i w ogóle.. szkoda.
Było minęło.. choć tak naprawdę nic nie było. Sama nie wiem co ja tu pisze.. Głowa boli.. nieprzespana noc.. za dużo myśli na raz. Czyli standard, kolejny raz to samo, ale tak jakby bardziej zabolało. no cóż.. 
Muszę sobie jakoś poprawić humor, więc jutro na zakończenie ferii możliwy koncert. 

DON'T GO !!!

Tell me that you need me
'cause I love you so much.
Tell me that you love me
'cause I need you so much.
Tell me that you need me
'cause I love you so much.
Say you'll never leave me
'cause I need you so much.




Mam nadzieję, że zaśniesz ze świadomością że spie^doliłeś sprawę.

2 komentarze: