niedziela, 18 marca 2012

Bo To co warte posiadania nie jest łatwe do zdobycia.


Jest pięknie. Czuję się coraz lepiej. Jutro szkoła..Wypadałoby zrobić lekcje i pouczyć się, jeszcze nie wiem na co, ale na pewno trzeba na coś się nauczyć. Nie będę miała paska no i dupa. Nie chce mi się uczyć, coraz gorsze oceny w dzienniku. bywa.. Pogoda piękna i niech będzie jeszcze taka przez długi, długi czas. Choć w sumie wtedy w ogóle odechce mi się chodzić do szkoły. No trudno.. Muszę przeczytać streszczenie tej lektury (nawet nie znam tytułu). Będziemy pisać rozprawkę z tej lektury a ja nie ogarniam rozprawki, bo nie uważałam na lekcjach.. no bywa. Teraz to ja już myślę o wakacjach.. Chce mi się czekolady..ale nie, bo będę gruba. Zjem sobie jabłko. Wywlekę się zaraz z łóżka i zacznę coś robić, bo to jest już chore...cały czas na internecie. Żeby ten tydzień minął bardzo szybko! 

jezu, czego ja słucham.. no cóż podoba mi się ta piosenka. 
^^

1 komentarz:

  1. Eh ja tez musze przczytać streszczenie Tej lektury która nazywa sie chyba "Kamienie na szaniec" -,-

    OdpowiedzUsuń