poniedziałek, 19 marca 2012

Nawet sobie nie wyobrażasz, ile rzeczy mówię Ci w myślach.

zgon

To dopiero poniedziałek, a ja już mam dość. Moje chęci na szkołę prysły. Za dużo lekcji, nie ogarniam polskiego, lektury i rozprawki. Niektórzy ludzie mnie denerwują, są chamscy i robią mi na złość. Coś czuję, że nie wytrzymam i  zrobi się gorąco. Z resztą nie zależy mi na niektórych przyjaźniach.. czy też koleżeństwie. Bywa..Ne rozumiem jak można być takim wrednym i nie zważać na uczucia innych. Czasem się tak zastanawiam co ja niektórym osobom zrobiłam, że mnie nienawidzą ...a no tak żyję. Nikomu nie można ufać w tym fałszywym świecie. wrrr.. gdzie jest mój dobry humor ? ;/ 
Czeka mnie jeszcze streszczenie, dwa zadania z ćwiczeń i mata... nie chce, strasznie nie chce ! 

♥♥ 


Zamiast spać myślisz o tym dupku, który siedzi Ci w głowie i nie ma zamiaru z niej wyjść nawet na głupi spacer. Analizujesz wszystko sekunda po sekundzie. Myślisz, co by było gdybyś postąpiła inaczej, gdybyś zmieniła chodź jedno słowo, jeden gest. Całą noc poświęcasz jemu. Prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz