środa, 7 marca 2012

Chcesz coś mówić , powiedz z sensem lub na zawsze kurwo zamilcz.

Stwierdzam iż wyjątkowo chcę czwartek.. i wyjątkowo chodzi o szkołę. Dziś mam pechowy dzień, nie lubię takich dni. Tak w ogóle to dzieje się ze mną coś dziwnego.. chyba muszę mieć poważnego doła, albo coś.. bo siedzę, wpieprzam słodycze i słucham uwaga.. dubstepu... włączyłam open fm, jeździłam po kanałach i zatrzymałam się na dubstepie. A w nocy rozmawiam z sufitem. To jest najlepsze, że on jako jedyny potrafi mnie wysłuchać. Jestem dziwna.. to wszystko co wydarzyło się w tak krótkim okresie czasu poważnie zjechało mi psychikę.

aw *.*


Mam już dość ale nic nie mogę zrobić,zresztą to się nie liczy więc stawiam na tym pomnik.I możne kiedyś się z tym pogodzę, ale wtedy będziecie tańczyć na moim grobie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz