sobota, 10 marca 2012

Wystarczy zamknąć oczy by zobaczyć to co niewidoczne..



Umieram..Jestem chora i w ogóle źle się czuję..Głowa boli, gardło.. gorączka, eh..Nic mi się dziś nie chce, praktycznie cały dzień na necie.. A na necie też w sumie nic do roboty. 
Cały czas sprawdzanie fejsa..i przeglądanie kwejka albo bestów i tak na okrągło.  
Tak się zastanawiam..co ja takiego zrobiłam, że nagle wszystko się pierdoli. Zmieniłam się? Może..ale kto się w tych czasach nie zmienia?! Wydaje mi się, że niektóre osoby boli prawda.. ale cóż..miej wyjebane będzie Ci dane. Teraz w sumie siedzę i tęsknię..  Nie ważne za czym, po prostu tęsknię i najchętniej cofnęłabym czas, gdyby to tylko było możliwe. Postępowała bym wtedy inaczej..może wtedy sprawy potoczyłyby się inaczej. Teraz mogę tylko się zastanawiać, bo raczej nic już nie zdziałam. Chcę już zapomnieć, ale nie potrafię..



Muszę otworzyć oczy na rzeczywistość, nie na Ciebie.

1 komentarz: