czwartek, 22 marca 2012

Można milczeć i milczeniem kogoś ranić.

Przeżyłam czwartek i cieszę się z tego powodu niezmiernie. Teraz muszę jeszcze przeżyć piątek i będę się jeszcze bardziej cieszyła! W szkole było całkiem spoko. Dostałam sobie na muzyce. mhm..
Humor nadal nie dopisuje.. szkoda..ale ja sama nie wiem co mam robić. Zrobiłam polski, ale nie cały..Teraz siedzę nad książką z niemieckiego i udaję, że się uczę. Nie ogarniam i tyle.. Jest mi dziwnie głupio, bo może to ja powinnam coś z tym zrobić..problem w tym, że nie wiem co..i że nie dam rady. Czekam..nie wiem jeszcze na co, ale czekam.. jestem beznadziejna, wiem ..



W życiu napotykamy wielu ludzi. Tych dobrych i tych złych. Tych, którzy kochają nas i tych w których zakochujemy się my sami. Każdy z nich zostawia w naszej pamięci małą garstkę wspomnień. Każdy zabiera ze sobą kawałek naszego serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz