piątek, 30 marca 2012

Wszystko zaczyna się od marzeń i na nich się kończy..

Wiktoria dzisiaj zamula i ma doła.
Wróciłam ze szkoły, położyłam się na łóżku i tak leżałam..leżałam i myślałam. W sumie nic nie wymyśliłam, prócz tego i tego.. Potem weszłam na kompa.. podłączyłam dysk, wybrałam film "Zombieland" ..faaaajny..aż mi się ryj uśmiechnął jak zobaczyłam zombie. Dobra, ale powróciłam już do rzeczywistości..słucham jakiś dziwnych piosenek. Dołuję się razem z Adulą, ale razem raźniej..zawsze coś. 
Jestem tak zmęczona tym tygodniem szkoły, że padam na pysk. Posiedzę sobie jeszcze trochę na kompie, a potem się położę... i znowu będę leżeć i myśleć.. fuck.
Ostatnio mam fazowanie na Come.. Tak jakoś ta piosenka podoba mi się najbardziej. 

<3


Nie wiem czego chciałabym bardziej: żeby to się inaczej skończyło, czy żeby w ogóle się nie zaczynało.

bywa..

2 komentarze:

  1. pociesz wiki skoro ma doła.
    każdy pada na twarz po ciezkim tygodniu nauki.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą piosenkę! <3

    OdpowiedzUsuń