wtorek, 13 marca 2012

Wytrzymam. Choćbym miała patrzeć na niego przegryzając wargi, dławiąc się łzami, wytrzymam.

Nudzę się! Strasznie się nudzę, w dodatku źle się czuję..żyć nie umierać. Jeszcze jutro nie idę do szkoły no chyba, że poczuję się gorzej to już nie pójdę do końca tygodnia. Cały dzień w sumie słucham muzyki i narzekam na wszystko. Nawet o dziwo obejrzałam dziś film "Ostatni dom po lewej". No bardzo, bardzo fajny film, ale mogłam go nie oglądać, bo do najzabawniejszych to on nie należy.. i tak jakoś humor mi się popsuł. Miałam tyle dobrej i pozytywnej energii..ale po obejrzeniu filmu już nic mi się nie chce. Mogłam se kurde jakąś komedię obejrzeć. Jestem głupia, wiem! Ale muszę przyznać, że od kilku dni nawet się trzymam..Myślałam, że gorzej to będę znosić, a jakoś sobie radzę. Oczywiście, że to jest cholernie ciężkie, ale muszę się starać!


Nie wyrabiam już w tym domu. Chce do ludzi! 





 Musimy po prostu zaakceptować to, że ludzie zostaną w naszych sercach, nawet jeśli nie będzie ich w naszym życiu.

3 komentarze:

  1. oglądałam ten film. mi się on bardzo podobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne fotyy ^^
    I to ostatnie zdanie.. zajebiście prawdziwe.. bo nawet jak coś się kończy są wspomnienia.. :<

    OdpowiedzUsuń