środa, 25 kwietnia 2012

Nie wmawiajcie mi że będzie dobrze, skoro sami doskonale wiecie, że nie będzie.

Siamano wszystkim.. mam zajebiste szczęście, no ale ja już o tym wiem. Chora? Czyżby? Gardło boli i nie umiem mówić, do tego jeszcze głowa boli i jest mi zimno. Nic mi się nie chce i się nudzę.. dziwne. najchętniej to bym gdzieś wyszła, połazić może tak jak wtedy ? Nowa Wieś, Siemonia, Rogol ? haha..ale jednak nie chce mi się nigdzie ruszać dupy..niestety. Cały dzień przed laptopem albo telewizorem...kurde. Nie no, a co ja innego mogę robić?! pf.. Jeśli chodzi o moje samopoczucie to ciężko powiedzieć, bo coś ostatnio miewam zmienne humorki o czym mogło się przekonać kilka osób. Nie jest źle,  a wręcz przeciwnie (chyba) jest dobrze, sama nie wiem..ja niczego nie wiem.. Czasem chciałabym cofnąć czas, wtedy na pewno postąpiłabym inaczej. Tak w ogóle to mam coś z głowa i wszyscy chyba o tym wiedzą..Jestem przejebana, o tak.  

Zakochałam się w tej piosence! Jeeeej



Wmawiasz sobie dzień w dzień, że niedługo minie, że z czasem ból umilknie, Ty ochłoniesz, i będzie jak kiedyś. Ale nie oszukuj się, nigdy tak nie będzie, pustka pozostaje w człowieku na zawsze, bez względu ile mieszkało w tym sercu szczęście, teraz zakrywa je cierpienie.

2 komentarze:

  1. Mam tak samo wyszła bym gdzieś ale nie chce mi sie dupy ruszać łeb mi pęka gardło zawalone poracha =,=

    OdpowiedzUsuń