piątek, 4 maja 2012

Nie poczujesz szczęścia jeśli nie zrozumiesz bólu.


Zakochałam się w tej piosence i mogłabym słuchać jej cały czas. Dobrze wiedziałam, że się nie wyśpię. Poszłam spać o 4 i wstałam jakoś po 11. Nudzę się cały dzień i siedzę tylko przed tym laptopem.. masakra jakaś. Jeszcze sobota i niedziela..no i się zacznie.. staram się jeszcze o tym nie myśleć, ale cóż. Niby chce już do szkoły, bo stęskniłam się za paroma osobami..tylko te lekcje. Znowu będzie : byle do weekendu. Ważne, że są jeszcze te dwa dni. W sumie w niedzielę to będzie wyścig z czasem, lekcje i inne pierdoły. 
Niby wszystko jest okej..to takie jakieś dziwne emocje rozpierdalają mnie od środka..dziwne, bardzo dziwne. I szczerze..jest dobrze, ale mogłoby być lepiej ! 


5 komentarzy:

  1. Na tym zdjęciu oczy ci się straasznie błyszczą :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog, obserwuję ^^
    zapraszam do mnie
    http://pokaze-ci-moj-styl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń