niedziela, 17 czerwca 2012

Ostatnio miewam sny i zaczynam tęsknić za kimś o kim powinnam zapomnieć.

Jest późno, a ja zamiast iść spać jeszcze pisze na blogu. Ale..dobra chce mi się spać. Stwierdzam, że dziś był kolejny udany dzień..dziwne wiem. A to wszystko dzięki Julci! Napisała mi eska, że za 40min będzie pod moim domem. No i poszłyśmy na pole..takie fajne pole. Posiedziałyśmy, pogadałyśmy, poplotkowałyśmy..zrobiłyśmy kilka beznadziejnych zdjęć..ale co tam.. fajnie tak czasem sobie wyjść. Dzięki<3 kurde nie nauczyłam się na biologię, ale chyba mam to w dupie.. gorzej z mamą, która karze mi się tego nauczyć i iść zdać, żeby mieć 5 na koniec. Jutro jedziemy prawie całą klasą do sądu + Dianka. Ale będzie śmiechu.. huhuhu. Potem szkoła..szkoła.. może.. a cicho! i weekend.. nie wiem dlaczego, ale nie umiem się doczekać. Dobra zaraz pójdę spać.. może. Przez to wszystko nie mam czasu nawet pomyśleć o tym wszystkim co się dzieje w moim sercu. Dobra..w nocy myślę i przez to nie mogę spać. Ale nie wiem co się dzieje..dalej to samo. 



<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz