poniedziałek, 2 lipca 2012

Jeżeli potrafisz coś wymarzyć, potrafisz także to osiągnąć.


Nie podobają mi się te wakacje. Nie chcę ich. Jestem taka beznadziejna, że nawet nie chce nigdzie wychodzić z tego wszystkiego. Z jednej strony chcę do ludzi..ale jednak nie. Wolę siedzieć sama w czterech ścianach, wolę rozmyślać o moim żałosnym życiu. To wszystko wydaje się takie smutne, dlaczego? Sama sobie to wszystko stwarzam ten cały smutek, bo nie umiem walczyć z własnymi myślami. Wydaje mi się, że jak zostawię to takim jakim jest, to w końcu się coś zmieni. Nie prawda.. muszę działać. Problem tkwi w tym, że strasznie się boje konsekwencji. Dobra..wygląda na to, że muszę żyć w tym cholernym błędnym kole. Na szczęście są jeszcze takie osoby, które poprawiają mi humor..dziękuję im za to! Inaczej chyba bym  umarłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz