wtorek, 28 sierpnia 2012

Ja już mam swój ból, twój dopiero nadchodzi.


Ale mam pustkę w głowie. Dzisiejszy dzień udany nawet, a co z jutrem to nie wiem. Patrzę się w białe puste pole i nie mam pojęcia o czym pisać, cholera..nigdy tak nie miałam. Dobra..to. Zmiana chyba idzie w dobrym kierunku, tak mi się wydaje. Tylko męczy mnie takie dziwne uczucie..że nic nie wiem i nie będę wiedziała. Po prostu to już nie moja sprawa..Czasami jeszcze sobie o tym wszystkim przypomnę i żałuję. To chyba normalne.. Czasami jeszcze tęsknię, tak już mam. Czasami jeszcze boli, bardzo..niestety. Ciekawe co przyniesie czas, jak będzie we wrześnie..ciekawe.


Prawdopodobnie, gdybyś się dowiedział jak bardzo Cię kocham, nie potrafiłbyś już nigdy spojrzeć mi w oczy.


edit: Dla przyjaciół też trzeba czasem znaleźć czas.. 

1 komentarz: