środa, 8 sierpnia 2012

Wiesz, próbuję ci powiedzieć, że cię potrzebuję.

Hej. No to co u mnie?..nie jest za dobrze, wiem..zdziwieni. Nie mam pojęcia kiedy będzie kostka, może za 2 tygodnie. Tak wyszło. Zrobiłam dziś włosy na ciemną wiśnie.. a wyszło mi dziwne coś (dodam zdjęcia). Od kilku dni mam problemy z gardłem, byłam u lekarza ale on nic nie stwierdził, dostałam leki ale to nic nie pomaga, prócz tego że mnie już nie boli.. tylko mi się strasznie źle oddycha. Porażka..czyżby szpital?.. wiem, że te wakacje są najgorsze z najgorszych, ale musi być aż tak źle.. na serio muszę mieć takiego pecha?.. Najbardziej boję się nocy..wtedy jest najgorzej. Możliwe, że to jest na tle nerwowym..ale czym ja się niby tak denerwuje..owszem czasem mam tak, że zaczynam o tym wszystkim myśleć, o 3 klasie, o życiu..o tym że jest mi źle i zaczyna mną telepać..;o nie wiem jak to inaczej ująć. Serio, tamte wakacje były dużo lepsze.. Bardzo bym chciała to wszystko naprawić choć wiem, że się nie da..zwyczajnie się nie da..nic już nie mogę zrobić. Przykro mi. 
Idę coś ze sobą zrobić..serio nie chcę jechać do szpitala :c 



masakra..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz