piątek, 5 października 2012

dziwne rzeczy się dzieją . przyjaźnie się pierdolą .


Zdjęcie specjalnie z dedykacją dla pewnych osób. Życzę wam z całego serca żeby was tak całkiem przez przypadek auto jebło. Ugryźcie się wszyscy w dupe !!! 
Chcesz bawić się jak małe dziecko to proszę.. jak chcesz. Szczerość górą.. nie robiłam nic złego i nie robię. Pytałam się wiele razy..czy takie coś komuś przeszkadza, ale oczywiście ktoś zaprzeczał.. z resztą między mną, a pewną osobą nic nie ma i nie będzie. Wszyscy dobrze wiedzą, a w szczególności osoby które spędzają ze mną dużo czasu jaka jestem, jak mnie wszystko wkurza i cholernie boli. Ja nikomu na złość nie robiłam! Ale z tym wszystkim to już lekka przesada. Gratuluję za wczorajsze popsucie mi humoru.. dzisiejsze z resztą też. Jak komuś coś nie pasuje to niech mi to prosto w oczy powie, a nie takie udawanie.. spoko ja też mogę poudawać..zobaczymy jak będzie wtedy. Mówcie sobie teraz jaką to ja jestem zazdrośnicą i wredną szmatą.. mam to w dupie. Ale dla mnie wszystko ma swoje granice, które muszą się na czymś skończyć. puszczalstwo zawsze będzie puszczalstwem.. sad but true. 
Jestem wredna, arogancka, niemiła? Być może, ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych. Trzeba się dostosować.

3 komentarze:

  1. zajebista jesteś

    lepiej być szczerym. A z resztą ja też stałam się gorsza , ale to dlatego ,że tak wiele razy zostałam zraniona , że niektóre rzeczy mnie nie ruszają . . .

    Nagłówek z piosenki lany del rey - born to die ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. dzięki. Ja też..i to nie było nic miłego.. wiesz nie chcę już udawać miłej..nie umiem..niech mówią, że jestem szmatą..
      + tak z born to die :)

      Usuń